COSPLAY-ÅNGEST ;;_____;

Är så jättesugen på att Cosplaya från A:TLA! Vill vara Toph,Sokka,Zuko och Mako (då från LOK)
Vet om tre otroligt vackra männsikor som är eller nyss varit i Japan, och jag blir så avensjuk men också så glad för deras skull ;a;
Måste vara en sån underbar upplevelse. Någongång ska jag dit<3 
Har frågat päronen om jag kan få skicka efter SEXPOT ReVeNGe plagg (bordde inte fråga men gör det allafall för jag tycker om det så mycket)
Fast jag kommer inte få :c men man kan inte få allt. 
Men för att få in lite stålar ska jag själja mina AD
1. för alla plagg är alldedes för små
2. Nästan alldrig använt pga^
3. Dom bara ligger i garderoben och tar massor av plats.
Så ska lägga upp dom på Blocket snart och hoppas någon är inntrserad c:

Varit en väldig mysig dag och är så glad för det händer så sälla. Var på en del av stan som jag aldrig varit på förrut och det kändes nästan som vi var utomlands (löjlig jag är .__.)
Var på Japanska torget och köpte ätpinnar,ris och annat skojligt. Brevid fanns det än mindre japanskbutik och där hade dom mera saker,tex tidningar och såg några med Akira på<3
Måste dra med mig någon dit så vi kan gå bland allt detta awesomeenesse *A*
Och imorgon ska jag upp tidigt och handla till mina Bentoboxar
Hejsvejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0